Ik heb schade en kan mijn auto niet missen?
Geen probleem want bij Oostendorp Autoschade bieden wij u mobiliteitsgarantie! Hierdoor kunt u altijd rekenen op passend vervangend vervoer.
Hoe meld ik autoschade?
U meldt altijd uw autoschade eerst bij uw verzekeraar of leasemaatschappij. Daarna meldt u de autoschade online bij Oostendorp Autoschade. Natuurlijk bent u ook van harte welkom bij een van onze vestigingen in Den Bosch, Oss, Nijmegen en Uden of u kunt telefonisch contact opnemen met ons.
Hoe moet ik mijn schade verhalen?
Dit hangt af van uw verzekering en de schuldvraag bij het ongeluk. U kunt ook uw specifieke situatie aan ons uitleggen, de medewerkers van Oostendorp Autoschade helpen u graag.
Mijn auto is total loss, wat betekent dit?
De auto is onherstelbaar beschadigd. Dit wordt ‘technisch total loss’ genoemd. De herstelkosten bedragen meer dan de waarde van het voertuig: dit heet ‘economisch total loss.
Wat kan het Waarborgfonds Motorverkeer voor mij betekenen?
Het Waarborgfonds Motorverkeer keert schade uit aan motorvoertuigen als deze veroorzaakt is door een ander, onbekend motorvoertuig. Om voor een uitkering in aanmerking te komen, gelden enkele voorwaarden: U moet altijd aangifte doen bij de politie. Het moet onomstotelijk vaststaan dat de schade aan uw auto door een ander motorvoertuig is veroorzaakt. U moet getuigenverklaringen kunnen overleggen.
Zit er garantie op de gerepareerde schade?
Oostendorp Autoschade biedt u het FOCWA-garantiebewijs waarmee u verzekerd bent van 4 jaar garantie op de herstelde schade. Daarnaast wordt de eventuele fabrieksgarantie volledig overgenomen. Op lak heeft u zelfs 6 jaar garantie.
Mijn auto is gerepareerd. Kan deze meteen door de wasstraat?
Wij leveren uw auto altijd gewassen af. Daarna kunt u het beste minimaal 2 tot 3 dagen wachten voordat u uw auto wast in een wasstraat.